Kapsahautis kanahakklihaga

Kapsas hakklihaga ei pea olema üldsegi mitte rammus, vaid kerge ja värske. Retsept minu emalt, kes meie perele seda toitu tihti nii teeb.

  • Pool keskmist valge kapsa pead
  • 300g delikatess kanahakkliha
  • 1 suur sibul
  • 1 suur tomat või paar pisemat
  • Tubli peotäis värsket tilli
  • Soola, musta pipart
  • Soovi korral veidi hapukoort, kuid mina seekord ei lisanud
  1. Lõika kapsas ribadeks ning pane u klaasitäie veega madala kuumusega hauduma.
  2. Pruunista pannil hakkliha ning sibul. Maitsesta.
  3. Kui kapsas on pehmem (võiks jääda veidi krõmps, kuid see on maitse küsimus), lisa potti hakkliha sibulaga.
  4. Haki till ja tomat ning lisa seegi potti. Lase veel paar minutit haududa. Maitsesta ning lisa soovi korral veidi koort.
  5. Kõrvale sobib keedetud kartul. Mina nautisin lihtsalt ema tehtud rukkileivaga, millele ei ole konkurenti🙂

Fotosüüdistus vajab ilmselgelt uuendamist, kehv aparaat, valguse puudumine ja tühi kõht ei ole pildistamiseks sobiv kooslus.

 

2 thoughts on “Kapsahautis kanahakklihaga

  1. Pead ikka minu kapsahautise retsepti ka siia tekitama😉 Teeme mõnikord, saad lausa jooksvalt sissekannet teha😀

    • Jaa! Tuligi Greete kanafileega hautise isu peale😉 Mäletan, kui ma vaatasin pärast kooli imestusega pealt, kuidas sa süüa tegid.. siis tundus see kõik nii keeruline😀 mu kokkamisgeen võttis avaldumiseks hoogu.

Lisa kommentaar

